pátek 26. srpna 2016

Pletené sukně

Pletená sukně je základ mého zimního šatníku. V kombinaci s bavlněnými legínami je to to nejpohodlnější a nejteplejší co na zimu znám. Představte si, že to není tak dávno, kdy jsem měla v šatníku jen jednu - akrylovou kupovanou v Lidlu. Tento žalostný stav bylo třeba napravit, sice mi to trvalo dlouho, ale na nadcházející sezónu jsem vybavena už třemi vlněnými kousky vlastní výroby. :-)

Sukně první:
Pletená z Drops Andes, sice jsem si pro inspiraci vzala návod z garnstudia, ale jen jako vodítko, sukni jsem pletla od pasu dolů, přidala jednoduchý krajkový motiv k dolnímu okraji a do pasu provlékla stočenou šňůrku, aby sukně držela na místě.
 petra-plete.blogspot.cz

Sukně druhá:
Pletená z Drops Karisma. Návod se mi moc líbil hned jak kolekce vyšla, teď konečně došlo i na zpracování. Pletení kilometrů hladce je super projekt na práci s dětmi, kdykoliv odhodíte a nemusíte se bát, že nebudete vědět jak pokračovat. :-) Spotřeba na velikost M jen 6 klubek a malý kousek, takže v návodu uvedených 400 gramů je dost nadhodnocených. Sukně ještě potřebuje nablokovat, dolní okraj se mi stále stáčí nahoru.
petra-plete.blogspot.cz


Sukně třetí:
Zase jedna z lásek na první pohled, v návodu je pletená z Drops Delight, já si vzala k Delightu Crazy Zauberball od Schoppel Wolle. Původně jsem začala plést velikost S, ale po šesti opakováních vzoru se mi zdála stále malá, takže jsem přidala sedmé opakování a je tak akorát. U této sukně jsem dlouho odkládala všití gumy do pasu, ale fakt nevím proč, nic hrozného na tom nebylo, jen tedy si napřed odměřím gumu a sešiju konce, přiložím k sukni a rovnou zašívám tunýlek kolem gumy, asi jsem se tomu vyhýbala kvůli původní představě provlékání gumy pleteninou.

Přidat popisek

2 komentáře:

  1. Peťuli, jsou báječné, obdivuji, co s klukama stihneš!!!

    OdpovědětVymazat
  2. Parádní sukně. Klobouk dolů :-) . Já bych nic takového nedokázala uplést :-) . Můžeš si tak sama obměňovat šatník, to by se mi také líbilo :-) . Oblečení se mi rychle okouká, takže i když mám plnou skříň, tak pořád nemám co na sebe :-D . O víkendu se chystám na radikální úklid skříně a všechno, co už nenosím, pošlu do second handu a příští týden vyrazím na nákupy :-) .

    OdpovědětVymazat