čtvrtek 16. června 2016

Yarn Along 2

Chvilku budeme předstírat, že je ještě včera (malou omluvou mi budiž, že jsem stále na antibiotikách a usnula jsem s dětmi a tím večerní program padl).

petra-plete
Mám rozpracovaných spoustu větších projektů, které budou na dlouho, a tak mě přepadla nezvladatelná chuť nahodit na něco rychlého. Tohle je svetřík Grown Up od Gabriele Danskknit ve velikosti 1 ro pro mladšího prcka. Použila jsem mé zásoby příze Hawai od Toptexu a na 4,5mm jehlicích to frčí. Díky střídání barev není jinak jesnuduchoučký svetřík nudný, takže brzy bude hotový. :-)

Kniha - v posledních pár letech se ze mě stal fanoušek spíše oddychové literatury, mé oblíbené žánry jsou hlavně paranormal romance a historical (regency) romance. Moje štěstí je, že jsou tato témata oblíbená tak nějak univerzálně, takže je z čeho vybírat. :-)

Bratrstvo černé dýky od J.R. Wardové jsem zhltla během velmi krátké doby v době kdy bylo vydaných asi 10 dílů. Od té doby poctivě číhám na každý nový díl a nejnovější, The Beast, právě přišel na řadu. Abych ho ale přečetla, tak nesmím usínat s dětmi. :-D

2 komentáře:

  1. Dobrý den,
    vestička je náherná - barvičky jsou krásné. Prohlédla jsem si Váš blog. Máte tam v přízpěvcích spousty vlny a na blogu skoro žádné hotové projekty. Škoda, že je sem nedáváte.
    S vlnama jsem na tom podobně. Mám docela velkou zásobu a neustále bych kupovala nové a nové.
    Krásný den Tereza

    OdpovědětVymazat
  2. Dobrý den, Terezo. Moc děkuji za komentář. :-) Můj největší problém je, že mnohem lépe pletu než fotím, takže ač mám hotových projektů hodně (ravelry říká, že už to bude 200 od roku 2012 co jsem se tam přihlásila), tak bez pořádných fotek nejsou příspěvky. Slibuji ale, že se pokusím polepšit. :-)

    Petra

    OdpovědětVymazat