sobota 27. června 2015

Nejoblíbenější návody

Mám jedno měřítko, podle kterého posuzuji návody jako skvělé - pokud stejný návod použiji více než jednou. Zde je tedy moje malá síň slávy - návody, do kterých jsem se pustila více než jednou:

Dámské:

Foto: garnstudio.com
Jackie je svetr nebo tunika, která nádherně sedí, sluší a při práci rozhodně nenudí. Už mám doma ve fialové z akrylu, mezitím jsem ale přehodnotila priority a druhá tunika bude z červeného Nepalu.
Návod: česky 


Foto: garnstudio.com
Šaty z Alpacy. Jedny jsem upletla na přání nejmladší sestře, tak se mi ovšem zalíbily, že jsem koupila fialovou Alpacu a už mám více než z poloviny hotové i šaty pro sebe. :-)
Návod: česky
Foto: garnstudio.com
Valkyrie, legendární bolerko. Už mám hotové pro sebe i pro sestru, obě jsou velmi nošené. :-) 
Návod: anglicky


Foto: petra-plete
Artfully Simple Infinity Scarf - nákrčník, který sama vlastním v několika barvách a ještě více jsem jich už podarovala, vždy s úspěchem. :-)
Návod: anglicky

Dětské:



Foto: garnstudio.com


Tento miminkovský overálek se dočkal už mé třetí verze, poslední je upleten z Merina Extra Fine v šedé s fialovými lemy pro naše druhé dítě.
Návod: česky 


Foto: ravelry.com
Milo je bezešvá vestička, jednoduchá, přesto velmi efektní. Skvěle zahřeje bříško miminka i se dá dát staršímu dítěti místo mikiny. Perfektně se na ni hodí Merino Extra Fine nebo ručně barvené české SDS merino. :-)

Foto: petra-plete
Looking Glass Longies jsou původně vlňáčky na látkové plenky, ale dají se samozřejmě nosit i jako kamaše. U nás doma nepostradatelný kousek oděvu ve všech velikostech. Kamašky mají velmi zajímavou bezešvou konstrukci a sedí jako ulité. Tady na fotce varianta z mnou barveného gradientu.
Návod: anglicky (placený)


Foto: petra-plete
Puerperium cardigan je ideální svetřík pro miminko. Opět jednoduchý a bezešvý, dá se různě čarovat se vzory, jako třeba tady na fotce moje námořnické pruhy.
Návod: anglicky (zdarma velikost pro novorozence, dají se koupit větší velikosti.)


Foto: petra-plete
Garter Earflap Hat od purlbee je jedna z našich nejoblíbenějších čepic, už ji máme doma ve třech velikostech.
Návod: anglicky 


Foto: petra-plete
Maxi Top/Dress od Eleny Nodel je jeden z mých oblíbených dárků pro malé holčičky. Opět pleteno beze švů, rychlé, jednoduché a efektní. Dlouho vydrží, začnou jako šatičky a nosí se i později jako tunika.
Návod: anglicky 

Žádné komentáře:

Okomentovat