čtvrtek 18. června 2015

Jsem zpět!

Vracím se po několikaměsíční odmlce zpět k blogu a tentokrát doufám, že hned zase nezmizím. :-) Naše rodinka se rozroste o dalšího člena a s touto radostnou zprávou mě v lednu přepadla nechuť k vlně. Už jen z představy klubka se mi dělalo špatně. Dokážete si určitě představit jaký to je horor pro vášnivou pletařku.

Tento stav naštěstí pominul a já se pomalu ale jistě vracím k tvoření. Občas sice uteču k šicímu stroji, ale jehlice nezahálejí a už se rýsují nejen drobnosti pro miminko, ale i další věci jako svetr z merina pro mě nebo háčkované boty. :-)

S příchodem léta je ovšem čas vybírat nové zimní modely z garnstudia. Návody znové kolekce již pomalu nabíhají online, zde jsou ještě fotky z mého výběru. Mezi svetry mě sice nová kolekce moc nenadchla, ale nakonec jsem 10 modelů bez problémů vybrala, mezi nimi ponča nebo šátky, hlavním trhákem jsou pro mě pletené kalhoty - skvělá věc na zimu jako spodky! Těším se také na návod na omotávaný přehoz, podobný jsem sice už několikrát viděla na ruských pletařských stránkách, ale určitě se bude hodit podrobnější návod i s uvedením spotřeby. :-)




1 komentář: