úterý 30. června 2015

Bavlněné letní modely

Mé zásoby příze jsou sice dostatečné pro menší galanterku, ale loni při bavlněné akci Dropsu jsem uvažovala o některých modelech, u kterých jsem se nakonec rozhodla proti nákupu.

Rok se sešel s rokem, v červenci je opět akce na bavlněné příze, a mně stále leží v hlavě následující dva modely. Říkám si, že když se mě drží tak dlouho, je to znamení přízi přece jen objednat a pustit se do nich. :-)

Barevné háčkované pončo z Paris. Napřed se mi zdálo moc divoké, ale ta barevná kombinace je prostě skvostná. Navíc mě čekají ještě tři měsíce s pořádným pupíkem a takové volné letní pončo se místo mikiny bude hodit. :-)
Návod: http://www.garnstudio.com/lang/cz/pattern.php?id=6000 (česky)

Barevný pletený svetr z Paris dvojitě. Fialová je má nejoblíbenější barva, takže není divné, že mě zaujal tento svetr z retro kolekcí Drops. :-) V návodu je svetr pletený ze čtyř dílů, návod je ještě z dob kdy nefrčelo bezešvé pletení na kruhových jehlicích, takže si ho plánuji upravit právě na bezešvé pletení.
Návod: http://www.garnstudio.com/lang/en/pattern.php?id=661 (anglicky)

Žádné komentáře:

Okomentovat