neděle 12. října 2014

Vánoce, Vánoce přicházejí...

Alespoň tedy pro nás, které máme velkou rodinu a plánujeme většinu jejích členů obdarovat rukodělnými výtvory. Ostatní mají ještě pár měsíců čas. :-)

Tento příspěvek je tedy pro mě seznamem věcí k pletení či háčkování a pro vás možná inspirací k nadcházející zimní sezóně.

Obrázek: garnstudio.com Návod: anglicky

Tento kousek zde není k vidění poprvé, je to moje zamilované bolero a nejen moje, i mé nejmladší sestry, takže pro ni v světle růžové. O Vánocích bude v devátém měsíci těhotenství, tak se bude tuplem hodit. :-)

Pro prostřední sestru mám nachystanou přízi Verdi od Dropsu v modrohnědé a ještě jsem se nerozhodla mezi těmito dvěma svetry.
Obrázek: garnstudio.com Návod:česky
Obrázek: garnstudio.com Návod: česky


Pro tříletou dcerku mojí prostřední sestry budou kamaše a pončo. Stejné kamaše, jen v klučičích barvách mám v plánu i pro syna. Pro syna mám na zimu plánů více a spíše je nedostane pod stromek, tak to asi nechám na zvláštní seznam, který nazvu zimní pletení pro kluky. :-)
Obrázek: garnstudio.com Návod: anglicky
Obrázek: garnstudio.com Návod: česky


Mojí mamince se zalíbil svetr, který jsem si na jaře uháčkovala z Fabelu a Alpaky, jehož fotku stále dlužím. Pro mamku bude z Fabelu dvojitě, v jasně růžové až fuchsiové, je to její oblíbená barva.
Obrázek: garnstudio.com Návod: anglicky


Tchýně bydlí v přízemním bytě, kde je stále chladno, takže by ráda tlusté a hřejivé podkolenky. Eskimo na ně už mám koupené, jen vybrat některý z těchto tří vzorů:

Obrázek: garnstudio.com Návod: anglicky
Obrázek: garnstudio.com Návod: česky
Obrázek: garnstudio.com Návod: česky

Pro muže mám v plánu dokončit svetr z Nepalu, který jsem v únoru odložila, protože přišlo jaro. Jako překvapení ještě šálu z Fabelu.
Obrázek: garnstudio.com Návod: česky
Obrázek: garnstudio.com Návod: česky

Předvánoční plány mám i do domácnosti, vybrala jsem si z loňského Drops adventního kalendáře. Kulatá dečka na konferenční stolek a hvězdičkový přehoz doprostřed jídelního stolu.
Obrázek: garnstudio.com Návod: česky
Obrázek: garnstudio.com Návod: česky


Žádné komentáře:

Okomentovat