pátek 26. září 2014

Memes ... aneb internetové hlášky

Při brouzdání pinterestem jsem narazila na několik skvělých hlášek pro pletařky. Tak tedy lehce pro pobavení, mé neojoblíbenějši a pro mě nejvýstižnější. :-)
To není koníček, to je dovednost pro život v postapokalyptickém světě. (Obrázek: pinterest.com)

To budu říkat všem, co nad pletením kroutí hlavou. :-)

Kdybych mohla plést a zároveň si číst, můj život by byl perfektní.

Pro mě opravdu výstižné. Obrázek lze vytištěný zakoupit na Etsy, kdyby mi někdo chtěl někdy udělat radost, tak prosím do tmavého rámečku. :-)


Život je příliš krátký na pletení z levné příze. (Obrázek z pinterest.com)

Nemůžu než souhlasit. Když už investujeme hodiny svého času do ruční práce, proč ji zabít levnou nekvalitní přízí? 

Žádné komentáře:

Okomentovat