úterý 23. září 2014

Latte Baby Coat



Tento kabátek je další z dětských návodů, které lze zakoupit na ravelry.

Celá konstrukce je jednoduchá, plete se shora dolů s raglánovými přidáváními, rukávy jsou dopleteny na ponožkových jehlících, nebo na kruhové jehlici metodou magic loop, nakonec se naberou oka podél přední části a uplete se lem. Pokud použijete pro začátek kapuce techniku Judy's magic cast on, tak je konstrukce i 100% bezešvá, to ale není podmínkou, lze nahodit klasicky a kapuci pak sešít, instrukce jsou i pro kabátek bez kapuce. Pokud už máte nějaký ten raglánový svetr pletený shora dolů za sebou, tak základní část zvládnete hravě. Co dělá tento kabátek jedinečným je efektní lem s kříženými oky, který vypadá jako tkanina.

Postup pro křížení ok je v návodu popsán, ale pro mě osobně bylo pořád složité si představit jak se to vlastně dělá. Naštěstí ale máme YouTube a někdo již dříve pletl tento kabátek a k tomuto vzoru natočil video. :-)




Já pletla kabátek z příze Ice Yarns Akwool worsted (30% vlna, 70% akryl), protože má tloušťku odpovídající návodu. Mám jí 800 gramů na svetr pro manžela, který už jsem dvakrát párala, a na třetí pokus to vidím možná tak v důchodu, takže jsem mezitím použila necelé dvě klubka takto. :-)





Žádné komentáře:

Okomentovat