sobota 1. února 2014

Vánoce II - Ježíšek mi nadělil

Jak jinak, klubíčka. :-) Vybrala jsem si dva svetry na garnstudiu a Ježíšek mi na ně přinesl podle návodu. Oba svetry jsou z Drops Nepal, který byl v prosinci za akční cenu.


První svetr, z tmavě modré a světle šedé.
Návod: česky anglicky

O vánočních svátcích jsem se do něj hned pustila a výsledek zde:
Barva lépe odpovídá na fotce klubíček, je opravdu tmavě modrý s šedou. V návodu psali pro velikost M 8 klubek hlavní barvy a 3 klubka kontrastní, ale na výstřih jsem musela použít kousek devátého klubka a na vzor bohatě stačily dvě klubka, nebo spíš jedno a půl.

Druhý svetr, barvy téměř shodné, jen místo antracitové mám černou.
Návod: česky anglicky

Na tomto svetru ještě pracuji, jako vždy toho mám rozpracovaného více, takže asi ještě chvíli potrvá než ho dokončím. Už teď se mi ale moc líbí a přikoupila jsem klubíčka i na ladící ponožky jako jsou na obrázku. :-)


Žádné komentáře:

Okomentovat